Přítomno : sedm zastupitelů Omluven :
- Oprava kanalizace ve středu obce z důvodu narušení této části plynovodním potrubím ( zjištěno monitoringem kanalizace ). Plynárny musí tuto část opravit. Bude provedena uzavírka přívodu plynu do obce a dodávka bude přechodně nahrazena instalací tlakové nádoby s plynem, která by bude zásobovat obec. Místo opravy je u vjezdu do nemovitosti č.p.14 ( před Slaninovými ) Zásobník bude umístěn u OÚ.
- Sklad obce – zadána výroba a instalace ( výběr ze tří firem ) kovových schodů se zábradlím – cena 31.500,- Kč. Zbývá fasáda a vjezd.
- Přivaděč do rybníku u obchodu – v současné době jsou dokončeny práce , začíná se s opravou asfaltu. Obec oslovila 2 firmy pro instalaci nových silničních obrubníků opravené komunikace za Halaxovými. ( byla vybraná firma pana Martina Štěpánka s cenou 42.000,- Kč + DPH ).
- Mikroregion Třebechovicko – obec obdrží dotaci na nákup laviček – 10 ks.
- Kanalizace – „ Dodávka na odstranění havarijního stavu kanalizace „ osloveny 3 firmy. Hodnotícíkomisí ve složení Václav Ježek, Zdeňka Šolcová, Monika Škopová, Vladimír Černý a Josef Balucha dle předložených cenových nabídek vybrána firma ZVČ.
- ZVČ s.r.o. Hradec Králové – 3.191.256,38 Kč – VYBRÁNO
- COLAS CZ a.s. Hradec Králové – 3.473.434,45,- Kč
- ELEKTROVASURY s.r.o. Kladruby nad L. – 3.445.055,09 Kč
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
- Mulčovací kůra – nákup a uložení na skládku – slečna Jarkovská provede postupně rozvoz kůry v obci.
- Starosta obce oslovil majitele nemovitosti pana Bendiga, aby zajistil úklid okolo svého domu. ( obec může požadovat i pokutu )
- Stočné – NEPLATIČI stočného budou obesláni výzvou k zaplacení !
- Oprava cesty ( Mrštník ) po objížďce z roku 2013 – starosta na základě sepsané smlouvy požaduje opravu této části. ( termín – červen 2014 ) Schůzka se zástupci SÚS v pondělí 12.5. (ústní jednání na místě)
- Velkoobjemový kontejner je umístěný na skládce – mohou ho využívat všichni trvale přihlášení občané a to v období provozní doby skládky. V případě uložení velkého množství od jednoho majitele, je nutné toto oznámit na OÚ a domluvit řešení. Pronájem kontejneru bude stát obec 1000 Kč/1 měsíc.
- Žádost SDH o příspěvek na vybudování startovacího místa na soutěže. Zastupitelé jednohlasně schválili uhrazení nákladů např. na bagr, štěrk, beton apod. v hodnotě do 15.000,- Kč.
- Kontrola septiků proběhla 3. 5. 2014. Kontrolou nebyly zjištěny žádné závažné nedostatky ze strany obyvatel jako provozovatelů septiků .
- Svoz nebezpečného odpadu – 10.5.2014 ( 8.15 hod. )
- Kultura : obec zajistila vstupenky do Národního divadla – termín : září 2014 . Počet míst je omezen! Hlásit se můžete již nyní u starosty obce, nebo u místostarostky. Vstupenky jsou dvě za cenu jedné a dopravu hradí obec.
- Veřejné projednání územního plánu – 12.5. 2014 –v 17.00 hod. Na Ohrádce.
Vypracovala : M. Škopová Schválil : V. Ježek
starosta obce